Dołącz do zespołu na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta
Poszukujemy do zespołu osoby komunikatywnej, pewnej siebie i dobrze zorganizowanej na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa zapytań ofertowych i zamówień (kontakt telefoniczny, e-mailowy),
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami i Przedstawicielami firmy,
- Przygotowywanie ofert (przygotowywanie kalkulacji, ustalanie terminów i warunków dostaw),
- Realizacja zamówień, w tym sprawdzanie poprawności dokumentów z zamówieniami klientów,
- Wystawianie faktur sprzedaży, w tym faktur korygujących zgodnie z zasadami oraz regulacjami prawnymi oraz wysyłanie faktur do klientów,
- Prowadzenie dokumentacji bieżących projektów sprzedażowych (kontrakty, listy przewozowe, dokumenty celne, etc.),
- Ścisła współpraca z działami zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
- Zapewnienie obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy.
Nasze oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Roczne doświadczenie w pracy administracyjnej, s
- przedaży lub w obsłudze klienta,
- Zaangażowanie w powierzone zadania,
- Pozytywne nastawienie i reagowanie na potrzeby Klientów,
- Dobra organizacja pracy i dokładność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 40-letnią tradycją.
- Dobre warunki pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Atrakcyjne warunki płacowe premiujące jakość i efektywność.
- Korzystne ubezpieczenie na życie.
- Pakiet opieki medycznej LuxMed
- Ciekawą pracę, w której nie będziesz się nudzić.
- Niekorporacyjną kulturę organizacji.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Programy pracownicze z nagrodami.
- Codziennie świeże owoce.
- Parking dla pracowników.
- Co tydzień słodki czwartek.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
Szczegóły oraz formularz aplikacyjny na naszej stronie Specjalista ds. obsługi klienta